Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Vés al contingut principal
Logo oficial de Acció Comunitària
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Espais
  • Iniciatives
  • Jornades
  • Ajuda

Taula Comunitària Sant Antoni

Espai de treball i trobada de les persones que integren la Taula Comunitària de Sant Antoni

  • L'espai
  • Sobre la Taula
  • Trobades
  • Notícies
  • Participa al barri
  • Enquesta disponibilitat

Canvis a "Diagnòstic participatiu infància 2a sessió"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat
Vista HTML:
  • No escapada
    • No escapada
    • Escapada

Descripció (Català)

  • +

    2021_12_09 2a Sessió diagnòstic infància

     

    • Joan  Direcció Salesians 
    • Dani Direcció Ferran Sunyer
    • Jordi AMPA  Diputació
    • Marc Tècnic de Calàbria 66
    • Elisabeth Serveis Socials
    • Marina CAP
    • David Escoleta
    • Maria Escoleta 

     

    S’excusen: Hamza Ali (Projecte Xeix), Eduard Maza (Escola Pia Sant Antoni), Suzanne (AFA Ferran Sunyer), Joan (Totikap)

     

    RONDA OBERTA: DESTACAR TEMÀTIQUES   

     

    Es presenten les diferents temàtiques en les que teníem previst es mostra com una preocupació la dificultat de coordinació especialment quan es superen els límits territorials que aten a les persones, això es considera com important doncs moltes vegades els estudiants habiten al mateix barri on està ubicat el centre educatiu, entitat… Això dificulta la coordinació doncs tampoc es constata que hi hagi coordinació entre centres socials o entre CAPS. S’acorda:

     

    • Per tant és important determinar quina població cobreix el CAP.
    • Examinar com s’està coordinant amb els diferents agents i territoris administratius.
    • Incloure en l’anàlisi també a les entitats i connexions segons territori.
    • Estudiar la millor forma de connectar agents que afecten als infants que viuen i/o estudiant al barri.


    HABITATGE: DESNONAMENTS (TAMBÉ ELS ENCOBERTS

    )  

    Es destaca la urgència sobrevinguda en la que ens podem trobar després a finals de febrer si no es renova la moratòria que ajorna els casos més recents. També es fa esment en la problemàtica que suposa pels infants aquestes situacions. Donat els diferents efectes que impliquen i considerant que les famílies en aquestes situacions no solen estar en la millor de les situacions per cercar o explorant diferents ajudes. S’acorda:

    • Estudiar de fer un protocol per tal de fer xarxa a nivell de barri (dins del territori  que cobrim els diferents agents.


    S’han de tenir en compte les diferents prioritats, els temps,  les diferents formes de funcionar i la confidencialitat de les dades.

    SALUT MENTAL  

    Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la incorporació de CSMIJ i altres agents en salut mental amb incidència al barri.

    DIVERSITAT CULTURAL  


    Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la col·laboració del projecte XEIX

    EDUCACIÓ MÉS ENLLÀ DE L'ESCOLA 

     

    Comencem parlant d’un projecte on es connecten diferents activitats fora de l’àmbit escolar amb l’escola, aquest funciona amb un document on segellen les diferents activitats. SEmblava que el projecte impulsat per la fundació Bofill presentat per una cooperativa, s’havia frenat al no haver els recursos que en principi s’esperaven per tal d’enegegar-lo. Sembla que els recursos i que es tornen reunir per tal d’avançar, es comenta que  pot ser quelcom que estaria bé posar-ho dins de la taula comunitària per cercar col·laboracions amb entitats, equipaments de cara crear activitats. El proper dilluns hi ha una reunió on s’espera que s’avanci en la concreció del projecte.

     

    Per altra banda també es manifesta la necessitat de potenciar i que hi hagi més oferta d’activitats fora del centre educatiu, especialment pel que fa aquelles famílies en dificultats per accedir a les activitats extraescolars a preu de mercat. Caldria demanar més recursos per a projectes com l’escoleta, per tal d’atendre a  més infants i/o ampliar-ne els dies. Es comenta que hi ha centres oberts que sembla que porta l’ajuntament i una associació anomenada AFIN, explorem aquestes qüestions de cara a la participació i/o recursos amb els que es podria comptar.

    Pròxims passos 

    Pensar com ens organitzem.

    • Quines accions conjuntes es poden començar a articular?


    Propera reunió al febrer. Mirem d’avançar amb el protocol respecte infància i habitatge. Completar el directori. Buscar vies de comunicació amb serveis d’altres barris que afecten a infants que estudien i fan vida al nostre barri. Abordar, en el futur les temàtiques que han quedat pendents: salut mental i diversitat cultural.

    • Qui més hauria de participar?


    Veure si podem comptar amb CSMIJ i CDIAP, ens interessa especialment si abordem salut mental. Pel que fa la EAIA, està en contacte amb serveis socials, no cal que estiguin les reunions, però potser és interessant que estigui al corrent de les iniciatives que engeguem i contactar per algun aspecte puntual. Sobre EAP, cobreixen el districte, es comenta que potser no tindrien la concreció.

    També es comenta que es podria incorporar la treballadora social del CAP, doncs coneix recursos i s’esmenta un projecte on infermeria va a les escoles.


  • +<p><strong>2021_12_09 2a Sessió diagnòstic infància</strong></p><p>&nbsp;</p><ul><li>Joan&nbsp; Direcció Salesians&nbsp;</li><li>Dani Direcció Ferran Sunyer</li><li>Jordi AMPA&nbsp; Diputació</li><li>Marc Tècnic de Calàbria 66</li><li>Elisabeth Serveis Socials</li><li>Marina CAP</li><li>David Escoleta</li><li>Maria Escoleta&nbsp;</li></ul><p>&nbsp;</p><p>S’excusen: Hamza Ali (Projecte Xeix), Eduard Maza (Escola Pia Sant Antoni), Suzanne (AFA Ferran Sunyer), Joan (Totikap)</p><p>&nbsp;</p><h4><strong>RONDA OBERTA: DESTACAR TEMÀTIQUES&nbsp;&nbsp;&nbsp;</strong></h4><p>&nbsp;</p><p>Es presenten les diferents temàtiques en les que teníem previst es mostra com una preocupació la dificultat de coordinació especialment quan es superen els límits territorials que aten a les persones, això es considera com important doncs moltes vegades els estudiants habiten al mateix barri on està ubicat el centre educatiu, entitat… Això dificulta la coordinació doncs tampoc es constata que hi hagi coordinació entre centres socials o entre CAPS. S’acorda:</p><p>&nbsp;</p><ul><li>Per tant és important determinar quina població cobreix el CAP.</li><li>Examinar com s’està coordinant amb els diferents agents i territoris administratius.</li><li>Incloure en l’anàlisi també a les entitats i connexions segons territori.</li><li>Estudiar la millor forma de connectar agents que afecten als infants que viuen i/o estudiant al barri.</li></ul><p><br></p><h4><strong>HABITATGE: DESNONAMENTS (TAMBÉ ELS ENCOBERTS</strong></h4><h4><strong>)&nbsp;</strong>&nbsp;</h4><p>Es destaca la urgència sobrevinguda en la que ens podem trobar després a finals de febrer si no es renova la moratòria que ajorna els casos més recents. També es fa esment en la problemàtica que suposa pels infants aquestes situacions. Donat els diferents efectes que impliquen i considerant que les famílies en aquestes situacions no solen estar en la millor de les situacions per cercar o explorant diferents ajudes. S’acorda:</p><ul><li>Estudiar de fer un protocol per tal de fer xarxa a nivell de barri (dins del territori&nbsp; que cobrim els diferents agents.</li></ul><p><br></p><p>S’han de tenir en compte les diferents prioritats, els temps,&nbsp; les diferents formes de funcionar i la confidencialitat de les dades.</p><p><strong>SALUT MENTAL&nbsp;&nbsp;</strong></p><p>Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la incorporació de CSMIJ i altres agents en salut mental amb incidència al barri.</p><h4><strong>DIVERSITAT CULTURAL&nbsp;&nbsp;</strong></h4><h4><br></h4><p>Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la col·laboració del projecte XEIX</p><h4><strong>EDUCACIÓ MÉS ENLLÀ DE L'ESCOLA&nbsp;</strong></h4><h6>&nbsp;</h6><p>Comencem parlant d’un projecte on es connecten diferents activitats fora de l’àmbit escolar amb l’escola, aquest funciona amb un document on segellen les diferents activitats. SEmblava que el projecte impulsat per la fundació Bofill presentat per una cooperativa, s’havia frenat al no haver els recursos que en principi s’esperaven per tal d’enegegar-lo. Sembla que els recursos i que es tornen reunir per tal d’avançar, es comenta que&nbsp; pot ser quelcom que estaria bé posar-ho dins de la taula comunitària per cercar col·laboracions amb entitats, equipaments de cara crear activitats. El proper dilluns hi ha una reunió on s’espera que s’avanci en la concreció del projecte.</p><p>&nbsp;</p><p>Per altra banda també es manifesta la necessitat de potenciar i que hi hagi més oferta d’activitats fora del centre educatiu, especialment pel que fa aquelles famílies en dificultats per accedir a les activitats extraescolars a preu de mercat. Caldria demanar més recursos per a projectes com l’escoleta, per tal d’atendre a&nbsp; més infants i/o ampliar-ne els dies. Es comenta que hi ha centres oberts que sembla que porta l’ajuntament i una associació anomenada AFIN, explorem aquestes qüestions de cara a la participació i/o recursos amb els que es podria comptar.</p><h3><strong>Pròxims passos&nbsp;</strong></h3><h3> </h3><p>Pensar com ens organitzem.</p><ul><li>Quines accions conjuntes es poden començar a articular?</li></ul><p><br></p><p>Propera reunió al febrer. Mirem d’avançar amb el protocol respecte infància i habitatge. Completar el directori. Buscar vies de comunicació amb serveis d’altres barris que afecten a infants que estudien i fan vida al nostre barri. Abordar, en el futur les temàtiques que han quedat pendents: salut mental i diversitat cultural.</p><ul><li>Qui més hauria de participar?</li></ul><p><br></p><p>Veure si podem comptar amb CSMIJ i CDIAP, ens interessa especialment si abordem salut mental. Pel que fa la EAIA, està en contacte amb serveis socials, no cal que estiguin les reunions, però potser és interessant que estigui al corrent de les iniciatives que engeguem i contactar per algun aspecte puntual. Sobre EAP, cobreixen el districte, es comenta que potser no tindrien la concreció.</p><p>També es comenta que es podria incorporar la treballadora social del CAP, doncs coneix recursos i s’esmenta un projecte on infermeria va a les escoles.</p><p><br></p>
Esborrats
  • Dani Direcció Ferran Sunyer
  • Jordi AMPA  Diputació
  • Marc Tècnic de Calàbria 66
  • Elisabeth Serveis Socials
  • Marina CAP
  • David Escoleta
  • Maria Escoleta 

 

S’excusen: Hamza Ali (Projecte Xeix), Eduard Maza (Escola Pia Sant Antoni), Suzanne (AFA Ferran Sunyer), Joan (Totikap)

 

RONDA OBERTA: DESTACAR TEMÀTIQUES   

 

Es presenten les diferents temàtiques en les que teníem previst es mostra com una preocupació la dificultat de coordinació especialment quan es superen els límits territorials que aten a les persones, això es considera com important doncs moltes vegades els estudiants habiten al mateix barri on està ubicat el centre educatiu, entitat… Això dificulta la coordinació doncs tampoc es constata que hi hagi coordinació entre centres socials o entre CAPS. S’acorda:

 

  • Per tant és important determinar quina població cobreix el CAP.
  • Examinar com s’està coordinant amb els diferents agents i territoris administratius.
  • Incloure en l’anàlisi també a les entitats i connexions segons territori.
  • Estudiar la millor forma de connectar agents que afecten als infants que viuen i/o estudiant al barri.


HABITATGE: DESNONAMENTS (TAMBÉ ELS ENCOBERTS

)  

Es destaca la urgència sobrevinguda en la que ens podem trobar després a finals de febrer si no es renova la moratòria que ajorna els casos més recents. També es fa esment en la problemàtica que suposa pels infants aquestes situacions. Donat els diferents efectes que impliquen i considerant que les famílies en aquestes situacions no solen estar en la millor de les situacions per cercar o explorant diferents ajudes. S’acorda:

  • Estudiar de fer un protocol per tal de fer xarxa a nivell de barri (dins del territori  que cobrim els diferents agents.


S’han de tenir en compte les diferents prioritats, els temps,  les diferents formes de funcionar i la confidencialitat de les dades.

SALUT MENTAL  

Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la incorporació de CSMIJ i altres agents en salut mental amb incidència al barri.

DIVERSITAT CULTURAL  


Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la col·laboració del projecte XEIX

EDUCACIÓ MÉS ENLLÀ DE L'ESCOLA 

 

Comencem parlant d’un projecte on es connecten diferents activitats fora de l’àmbit escolar amb l’escola, aquest funciona amb un document on segellen les diferents activitats. SEmblava que el projecte impulsat per la fundació Bofill presentat per una cooperativa, s’havia frenat al no haver els recursos que en principi s’esperaven per tal d’enegegar-lo. Sembla que els recursos i que es tornen reunir per tal d’avançar, es comenta que  pot ser quelcom que estaria bé posar-ho dins de la taula comunitària per cercar col·laboracions amb entitats, equipaments de cara crear activitats. El proper dilluns hi ha una reunió on s’espera que s’avanci en la concreció del projecte.

 

Per altra banda també es manifesta la necessitat de potenciar i que hi hagi més oferta d’activitats fora del centre educatiu, especialment pel que fa aquelles famílies en dificultats per accedir a les activitats extraescolars a preu de mercat. Caldria demanar més recursos per a projectes com l’escoleta, per tal d’atendre a  més infants i/o ampliar-ne els dies. Es comenta que hi ha centres oberts que sembla que porta l’ajuntament i una associació anomenada AFIN, explorem aquestes qüestions de cara a la participació i/o recursos amb els que es podria comptar.

Pròxims passos 

Pensar com ens organitzem.

  • Quines accions conjuntes es poden començar a articular?


Propera reunió al febrer. Mirem d’avançar amb el protocol respecte infància i habitatge. Completar el directori. Buscar vies de comunicació amb serveis d’altres barris que afecten a infants que estudien i fan vida al nostre barri. Abordar, en el futur les temàtiques que han quedat pendents: salut mental i diversitat cultural.

  • Qui més hauria de participar?


Veure si podem comptar amb CSMIJ i CDIAP, ens interessa especialment si abordem salut mental. Pel que fa la EAIA, està en contacte amb serveis socials, no cal que estiguin les reunions, però potser és interessant que estigui al corrent de les iniciatives que engeguem i contactar per algun aspecte puntual. Sobre EAP, cobreixen el districte, es comenta que potser no tindrien la concreció.

També es comenta que es podria incorporar la treballadora social del CAP, doncs coneix recursos i s’esmenta un projecte on infermeria va a les escoles.


Addicions
  • +

    2021_12_09 2a Sessió diagnòstic infància

     

    • Joan  Direcció Salesians 
    • Dani Direcció Ferran Sunyer
    • Jordi AMPA  Diputació
    • Marc Tècnic de Calàbria 66
    • Elisabeth Serveis Socials
    • Marina CAP
    • David Escoleta
    • Maria Escoleta 

     

    S’excusen: Hamza Ali (Projecte Xeix), Eduard Maza (Escola Pia Sant Antoni), Suzanne (AFA Ferran Sunyer), Joan (Totikap)

     

    RONDA OBERTA: DESTACAR TEMÀTIQUES   

     

    Es presenten les diferents temàtiques en les que teníem previst es mostra com una preocupació la dificultat de coordinació especialment quan es superen els límits territorials que aten a les persones, això es considera com important doncs moltes vegades els estudiants habiten al mateix barri on està ubicat el centre educatiu, entitat… Això dificulta la coordinació doncs tampoc es constata que hi hagi coordinació entre centres socials o entre CAPS. S’acorda:

     

    • Per tant és important determinar quina població cobreix el CAP.
    • Examinar com s’està coordinant amb els diferents agents i territoris administratius.
    • Incloure en l’anàlisi també a les entitats i connexions segons territori.
    • Estudiar la millor forma de connectar agents que afecten als infants que viuen i/o estudiant al barri.


    HABITATGE: DESNONAMENTS (TAMBÉ ELS ENCOBERTS

    )  

    Es destaca la urgència sobrevinguda en la que ens podem trobar després a finals de febrer si no es renova la moratòria que ajorna els casos més recents. També es fa esment en la problemàtica que suposa pels infants aquestes situacions. Donat els diferents efectes que impliquen i considerant que les famílies en aquestes situacions no solen estar en la millor de les situacions per cercar o explorant diferents ajudes. S’acorda:

    • Estudiar de fer un protocol per tal de fer xarxa a nivell de barri (dins del territori  que cobrim els diferents agents.


    S’han de tenir en compte les diferents prioritats, els temps,  les diferents formes de funcionar i la confidencialitat de les dades.

    SALUT MENTAL  

    Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la incorporació de CSMIJ i altres agents en salut mental amb incidència al barri.

    DIVERSITAT CULTURAL  


    Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la col·laboració del projecte XEIX

    EDUCACIÓ MÉS ENLLÀ DE L'ESCOLA 

     

    Comencem parlant d’un projecte on es connecten diferents activitats fora de l’àmbit escolar amb l’escola, aquest funciona amb un document on segellen les diferents activitats. SEmblava que el projecte impulsat per la fundació Bofill presentat per una cooperativa, s’havia frenat al no haver els recursos que en principi s’esperaven per tal d’enegegar-lo. Sembla que els recursos i que es tornen reunir per tal d’avançar, es comenta que  pot ser quelcom que estaria bé posar-ho dins de la taula comunitària per cercar col·laboracions amb entitats, equipaments de cara crear activitats. El proper dilluns hi ha una reunió on s’espera que s’avanci en la concreció del projecte.

     

    Per altra banda també es manifesta la necessitat de potenciar i que hi hagi més oferta d’activitats fora del centre educatiu, especialment pel que fa aquelles famílies en dificultats per accedir a les activitats extraescolars a preu de mercat. Caldria demanar més recursos per a projectes com l’escoleta, per tal d’atendre a  més infants i/o ampliar-ne els dies. Es comenta que hi ha centres oberts que sembla que porta l’ajuntament i una associació anomenada AFIN, explorem aquestes qüestions de cara a la participació i/o recursos amb els que es podria comptar.

    Pròxims passos 

    Pensar com ens organitzem.

    • Quines accions conjuntes es poden començar a articular?


    Propera reunió al febrer. Mirem d’avançar amb el protocol respecte infància i habitatge. Completar el directori. Buscar vies de comunicació amb serveis d’altres barris que afecten a infants que estudien i fan vida al nostre barri. Abordar, en el futur les temàtiques que han quedat pendents: salut mental i diversitat cultural.

    • Qui més hauria de participar?


    Veure si podem comptar amb CSMIJ i CDIAP, ens interessa especialment si abordem salut mental. Pel que fa la EAIA, està en contacte amb serveis socials, no cal que estiguin les reunions, però potser és interessant que estigui al corrent de les iniciatives que engeguem i contactar per algun aspecte puntual. Sobre EAP, cobreixen el districte, es comenta que potser no tindrien la concreció.

    També es comenta que es podria incorporar la treballadora social del CAP, doncs coneix recursos i s’esmenta un projecte on infermeria va a les escoles.


Esborrats
Addicions
  • +<p><strong>2021_12_09 2a Sessió diagnòstic infància</strong></p><p>&nbsp;</p><ul><li>Joan&nbsp; Direcció Salesians&nbsp;</li><li>Dani Direcció Ferran Sunyer</li><li>Jordi AMPA&nbsp; Diputació</li><li>Marc Tècnic de Calàbria 66</li><li>Elisabeth Serveis Socials</li><li>Marina CAP</li><li>David Escoleta</li><li>Maria Escoleta&nbsp;</li></ul><p>&nbsp;</p><p>S’excusen: Hamza Ali (Projecte Xeix), Eduard Maza (Escola Pia Sant Antoni), Suzanne (AFA Ferran Sunyer), Joan (Totikap)</p><p>&nbsp;</p><h4><strong>RONDA OBERTA: DESTACAR TEMÀTIQUES&nbsp;&nbsp;&nbsp;</strong></h4><p>&nbsp;</p><p>Es presenten les diferents temàtiques en les que teníem previst es mostra com una preocupació la dificultat de coordinació especialment quan es superen els límits territorials que aten a les persones, això es considera com important doncs moltes vegades els estudiants habiten al mateix barri on està ubicat el centre educatiu, entitat… Això dificulta la coordinació doncs tampoc es constata que hi hagi coordinació entre centres socials o entre CAPS. S’acorda:</p><p>&nbsp;</p><ul><li>Per tant és important determinar quina població cobreix el CAP.</li><li>Examinar com s’està coordinant amb els diferents agents i territoris administratius.</li><li>Incloure en l’anàlisi també a les entitats i connexions segons territori.</li><li>Estudiar la millor forma de connectar agents que afecten als infants que viuen i/o estudiant al barri.</li></ul><p><br></p><h4><strong>HABITATGE: DESNONAMENTS (TAMBÉ ELS ENCOBERTS</strong></h4><h4><strong>)&nbsp;</strong>&nbsp;</h4><p>Es destaca la urgència sobrevinguda en la que ens podem trobar després a finals de febrer si no es renova la moratòria que ajorna els casos més recents. També es fa esment en la problemàtica que suposa pels infants aquestes situacions. Donat els diferents efectes que impliquen i considerant que les famílies en aquestes situacions no solen estar en la millor de les situacions per cercar o explorant diferents ajudes. S’acorda:</p><ul><li>Estudiar de fer un protocol per tal de fer xarxa a nivell de barri (dins del territori&nbsp; que cobrim els diferents agents.</li></ul><p><br></p><p>S’han de tenir en compte les diferents prioritats, els temps,&nbsp; les diferents formes de funcionar i la confidencialitat de les dades.</p><p><strong>SALUT MENTAL&nbsp;&nbsp;</strong></p><p>Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la incorporació de CSMIJ i altres agents en salut mental amb incidència al barri.</p><h4><strong>DIVERSITAT CULTURAL&nbsp;&nbsp;</strong></h4><h4><br></h4><p>Per manca de temps decidim abordar-ho més endavant i si pot ser amb la col·laboració del projecte XEIX</p><h4><strong>EDUCACIÓ MÉS ENLLÀ DE L'ESCOLA&nbsp;</strong></h4><h6>&nbsp;</h6><p>Comencem parlant d’un projecte on es connecten diferents activitats fora de l’àmbit escolar amb l’escola, aquest funciona amb un document on segellen les diferents activitats. SEmblava que el projecte impulsat per la fundació Bofill presentat per una cooperativa, s’havia frenat al no haver els recursos que en principi s’esperaven per tal d’enegegar-lo. Sembla que els recursos i que es tornen reunir per tal d’avançar, es comenta que&nbsp; pot ser quelcom que estaria bé posar-ho dins de la taula comunitària per cercar col·laboracions amb entitats, equipaments de cara crear activitats. El proper dilluns hi ha una reunió on s’espera que s’avanci en la concreció del projecte.</p><p>&nbsp;</p><p>Per altra banda també es manifesta la necessitat de potenciar i que hi hagi més oferta d’activitats fora del centre educatiu, especialment pel que fa aquelles famílies en dificultats per accedir a les activitats extraescolars a preu de mercat. Caldria demanar més recursos per a projectes com l’escoleta, per tal d’atendre a&nbsp; més infants i/o ampliar-ne els dies. Es comenta que hi ha centres oberts que sembla que porta l’ajuntament i una associació anomenada AFIN, explorem aquestes qüestions de cara a la participació i/o recursos amb els que es podria comptar.</p><h3><strong>Pròxims passos&nbsp;</strong></h3><h3> </h3><p>Pensar com ens organitzem.</p><ul><li>Quines accions conjuntes es poden començar a articular?</li></ul><p><br></p><p>Propera reunió al febrer. Mirem d’avançar amb el protocol respecte infància i habitatge. Completar el directori. Buscar vies de comunicació amb serveis d’altres barris que afecten a infants que estudien i fan vida al nostre barri. Abordar, en el futur les temàtiques que han quedat pendents: salut mental i diversitat cultural.</p><ul><li>Qui més hauria de participar?</li></ul><p><br></p><p>Veure si podem comptar amb CSMIJ i CDIAP, ens interessa especialment si abordem salut mental. Pel que fa la EAIA, està en contacte amb serveis socials, no cal que estiguin les reunions, però potser és interessant que estigui al corrent de les iniciatives que engeguem i contactar per algun aspecte puntual. Sobre EAP, cobreixen el districte, es comenta que potser no tindrien la concreció.</p><p>També es comenta que es podria incorporar la treballadora social del CAP, doncs coneix recursos i s’esmenta un projecte on infermeria va a les escoles.</p><p><br></p>

Descripció (Castellano)

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions
Número de versió 4 de 5 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
Autoria de la versió
Avatar: Marc Marc
Versió creada el 21/12/2021 12:14
Acció Comunitària
  • Termes i condicions d'ús
  • Accessibilitat
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?