Taula Comunitària Sant Antoni
Espai de treball i trobada de les persones que integren la Taula Comunitària de Sant Antoni
Protocol desnonaments i infància
Escola Bressol els tres tombs, Escola Aldana, Fem Sant Antoni i ONG De veí a veí, Centre serveis socials de Sant Antoni, Districte de l’Eixample, Acció comunitària Eixample, Salesianes, CAP Manso pediatria, Federació d’entitats de Calàbria 66.
Aquesta trobada tindrà com a objectiu posar en coneixement els diferents centres educatius on van estudiants de Sant Antoni, abordar aspectes més sanitaris que es poden aparellar en processos com el de desnonaments i presentar i pensar entre totes la construcció de recursos que enriqueixin el protocol.
Planificació
Breu contextualització del protocol [ 13:00 - 13:10]
Donar a conèixer el protocol a centres educatius [ 13:10 - 13:30]
Sanitat en processos de desnonament [ 13:30 - 13:45]
Recursos per enriquir el protocol [ 13:45 - 14:00]
Acta de la trobada
Breu contextualització del protocol
S’exposa el treball realitzat i es fa una breu explicació del document del protocol, presentat com un treball en xarxa on el centre està el menor.
Donar a conèixer el protocol a centres educatius
Es parla de les importància i necessitat de poder transmetre a centres educatius on hi van estudiants de Sant Antoni per tal de que protocol tingui prou abast donat que molts veïns de Sant Antoni van a centres educatius més enllà dels situats al barri. En una passada reunió es va proposar convocar una reunió amb els centres educatius, s’havia pensat recorre al suport de districte per tal de convocar la reunió. Des de districte es proposa que aquesta transmissió del protocol es podria fer mitjançant les EAP en comissions socials. Tot i aquesta possibilitat, seria òptim que la presentació del protocol la realitzessim aquells que han confeccionat el protocol.
Es proposa recuperar la idea de la reunió amb els diferents centres educatius amb el suport del consorci, la reunió es podria fer el 9 o 16 d’abril.
El següent divendres es farà una reunió entre EAPs, Gema i Marc per mirar com es farà la convocatòria.
Organització dels diferents equips participants
S'assenyala la importància de que cada equip estigui organitzat internament per quan comencem a activar el protocol.
Recursos per enriquir el protocol
S’explica que des de la Federació d’entitats s’està intentant contactar amb famílies que han patit un desnonament per tal de realitzar entrevistes, per poder confrontar el protocol que hem pensat a partir de les seves vivències.També saber quins recursos podríem crear.
També s’explica que des de la Federació d’entitats s’ha demanat una subvenció per generar espais d’expressió per a famílies que estan patint un procés de desnonaments. En properes trobades podem revisar el disseny d’aquest projecte.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...